FANDOM

Crest
Crest

 Akcesoria • 2010 • 2011 • 2012 • 2013 • 2014 • 2015 • 2016 • 2017 

Akcesoria

Fright Roast Coffee

  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: DNX01
  • Numer modelu: DNX01

W zestawie znajdują się dwa miętowe krzesła barowe na czarnych nóżkach, ozdobione wzorem pajęczyny, srebrny ekspres do kawy, miętowa i różowa filiżanka z capuccino z podstawkami, miętowa tacka na przekąski, złoty donut na białej tacce, różowy muffinek z ozdobą na czarnym talerzyku, brązowy koszyk z niebieskim kubkiem z zamknięciem oraz różowo-fioletowy bar we wzór pajęczyny, z tablicą z wypisanym menu i niebieskim daszkiem z szyldem "cafe" na czarnym stelażu z kości.

Dance The Fright Away!

  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Włosy Draculaury sięgają ud. Grzywka opada na całe czoło. Lalka ubrana jest w biało-różową koszulkę z krótkim rękawem w poziome pasy i czarne wzory oraz różową spódnicę w błękitną pajęczynę oraz serca z czarnymi skrzydłami nietoperza. Buty są błękitne, wiązane na kostce. W skład zestawu wchodzą kolorowa ściana na czarnym stelażu, ozdobiona różowymi balonami w kształcie serc i Skullette, połączony za pomocą transparentu szkoły z różową sceną, na której znajdują się błękitne głośniki i zasłony, czarny statyw z łańcucha z zielonym mikrofonem ze skrzydłami oraz srebrna kula dyskotekowa doczepiona do czarnej zasłony, zielony statyw z czarnym aparatem, fioletowy stolik na czarnych nóżkach z zieloną miską z ponczem i srebrną tacką z różowymi przekąskami, trzy gadżety do robienia zdjęć oraz czarny parkiet do tańczenia z dwoma stojakami. Podczas kręcenia różowym elementem parkiet jest wprawiany w ruch.

Clawesome Pet Salon

  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Włosy Clawdeen są proste i sięgają pośladków. Od wewnątrz są pofarbowane na fioletowo. Na szyi ma złoty, podwójny łańcuszek z zawieszką w kształcie wilczej łapy. Lalka ubrana jest w seledynowo-fioletową sukienkę przed kolana, na ramiączkach, we fioletowe wzory łap z przodu. Jej buty to fioletowe, ćwiekowane z przodu szpilki. Dołączono do niej torebkę tego samego koloru o kształcie łapy, złotą smycz, czerwoną miskę z kością oraz fioletowo-wrzosowego wilka. W skład zestawu wchodzi fioletowe krzesło barowe na srebrnej nodze, zielony stolik na chabrowych nogach, srebrna wanienka z pianą, błękitna butelka, zielona obroża, różowa narzutka dla psa, niebieski kartonik, fioletowa szczotka do sierści oraz różowo-chabrowa półka na zwierzęce akcesoria połączona z czarnym blatem stabilizowanym przez pajęczynę tego samego koloru.

Scream & Sugar Cafe Playset

  • Lalka z zestawem
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Zestaw identyczny z niskobudżetowym Scream & Sugar Cafe Playset. Lalka Cleo na ruchome łokcie i nadgarstki.